h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Har förvisso lämnat norska fjällen och bef...

Publicerad 2010-12-05 22:18:42 i Allt-i-ett,

img_0593 (MMS)

Har förvisso lämnat norska fjällen och befinner mig numera i värmlandsskogarna för en natts behövlig vila innan hemfärd till Stockholm. Men måste ju ändå vidareförmedla ytterligare en stämningsbild från helgen. Kanske mest för att göra er avundsjuka. Tyvärr fick jag dock inte njuta fullt ut av backen idag. Anledning: Gårdagens vurpa. Om jag kan sitta och gå idag? Jo, det kan jag. Men ont gör det. Så jag bjuder på den - skadeglädjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt