h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Fantastisk dag. Sol. Snö. Kyla. Härliga vi...

Publicerad 2010-12-08 09:52:46 i Allt-i-ett,

img_0642 (MMS)

Fantastisk dag. Sol. Snö. Kyla. Härliga vinter.   Och jag jobbar hemma. Men hörrni. Ser ni Amaryllisen? Minns ni att jag planterade löken själv? Den har ju lyckats växa sjukt mycket och nu har jag tillochmed förhoppningar om att den faktiskt kommer att blomma. Vet att man inte ska ropa hej innan man hoppat över bäcken. Men just nu känner jag att jag redan hoppat och kommit över. Är stolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt