h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Efter jobb idag, vilket var sista passet f...

Publicerad 2010-12-22 23:16:20 i Allt-i-ett,

img_0838 (MMS)

Efter jobb idag, vilket var sista passet för i år (sjukt lyxigt med ledighet, I know), grävde jag fram bilen (tog 7,5 min) och begav mig mot värmlandsskogarna.

Givetvis kunde jag inte lämna min kära Amaryllis hemma. Den håller ju på att slå ut för tusan. Får ju inte missas.

Jag börjar undra om jag kanske har lite gröna fingrar trots allt. Florist nästa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt