h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Det har varit fantastiskt väder och före i...

Publicerad 2010-12-04 15:17:16 i Allt-i-ett,

img_0591 (MMS)

Det har varit fantastiskt väder och före i backen idag. Och med tanke på att jag la mig kl 5 (vilket för övrigt var tidigt jämfört med andra), har jag varit i god form. Ja, till för ungefär en timma sedan. Då blev det värre. Riktigt förjävligt för att använda klarspråk. Inte bakis alltså. Nej, jag flög med snowboarden, vilket inte var meningen, och landade på svanskotan la grande. Min kollega Stian som agerade lärare visste inte riktigt vad han skulle göra när jag låg där och grinade mitt i backen. Tog mig därifrån iaf och behöver jag säga att jag nu har gett mig för dagen? Kan jag sitta och gå normalt imorn vore det ett under. Hursom, fram till vurpan gick det sjukt bra. Får tänka på det. Och ta en öl för att lindra smärtan just nu.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-05 03:12:22

Nä stackars Helenis!! Ont! Var det så kallt som prognosen sa?

Kram på dig, ses snart. Mot flygplatsen om 1 h! XXX V

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt