h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Vid min säng har jag laddat upp med lite p...

Publicerad 2010-04-29 23:27:34 i Allt-i-ett,

dsc02168 (MMS)

Vid min säng har jag laddat upp med lite proviant. Innan jag la mig tog jag en Echinacea-kur. Sen tänkte jag ta de där två blåa tabletterna. Heter nåt i stil med Sinus Night. Ska visst öppna upp sa dom till mig när jag köpte dem i USA. Tvivar inte på att det är lite sömnmedel i de där jäklarna också. Bra skit. Sen kan jag inhalera lite Vicks och trycka in papperstussar i näsborrarna. Blir det helt förjävligt tar jag till sprayen. Nöden har ingen lag. Får väl ta lite blod om det skulle vara så. Sen har jag laddat med lite halstabletter. Inte ont nu, men hade lite känningar i Danmark och då är det bäst att vara på säkra sidan tänkte jag när jag besökte apoteket tidigare idag. Jag tror iallafall att jag överlever natten. Låt oss hoppas det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt