h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Vårshopping, del 4

Publicerad 2010-04-04 19:21:27 i Allt-i-ett,

398c50ac7c723c06aa1de727d0cf75cf.png

Solen sken idag också. Tog mig därför ut på cykeljakt, men det verkar som att jag inte ska ha den där jäkeln jag spanat in. När jag kom till butiken fick jag iaf hjälp direkt, men vad hjälpte det när de precis sålt sista exemplaret. Får vänta till slutet av nästa vecka. Nåja, köpte lite grejer som jag ska pimpa ballen med istället. Ja, balkongen alltså. Och nu blire mat på Vapiano. Najs. Riktigt najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt