h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Soft cyklig söndag

Publicerad 2010-04-18 20:34:36 i Allt-i-ett,

Jag och Djuret har spenderat mycket tid tillsammans idag. Vi har susat fram drygt två mil runtom i Stockholms stad. Inte i sträck såklart. Vi stannade inte bara för brunch i Vasastaden, utan för lite shopping i city och sen en fika på Söder. 

Valde att cykla längs Årstaviken hem och när jag hade 100 meter kvar så höll jag på att cykla på ett rådjur. Ja, det är sant. Bor man i skogen då eller? Sicken tur att jag var snabb på bromsen. Och väjningen var i världsklass. Rädslan infann sig dock aldrig hos rådjuret, utan den fortsatte sitt strosande. Tror att den kan ha bondat lite med Djuret, min cykel alltså. Visste väl att leopardhandtagen skulle komma till nytta.



Hann iallafall knäppa en bild. Ni ser vilken connection det är mellan Djuret och rådjuret va?



Jo, just det. Hittade några vårtecken längs vägen också. Är väl värt en bild också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt