h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Typiskt

Publicerad 2010-04-30 14:06:53 i Allt-i-ett,


Polisen har tydligen nationell hastighetsvecka, vilket betyder att alla trafikpoliser samlas runt vägarna med sina laserpistoler för att haffa folk i veckan. Full rulle tydligen. Inte bara i Örebro som jag kollade upp.

Är det då inte typiskt att jag har tänkt att korsa landet just denna vecka. Typiskt att jag ska köra från Stockholm till norska gränsen. Typiskt att jag kommer att färdas längs europavägarna med min moviebox. Jag antar att den planerade 4,5 timmarsturen kommer att förlängas. Eller så kommer jag att bli fattigare.

Ska vi tippa på hur många poliser jag kommer att se längs vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt