h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Sitter på planet som ska ta mig hem. Har h...

Publicerad 2010-04-28 17:24:30 i Allt-i-ett,

dsc02165 (MMS)

Sitter på planet som ska ta mig hem. Har hört att de ska ha kommit in lite aska i luftrummet igen. Låt oss hoppas att jag slipper tåg eller nödlandning för den delen. Dock sitter jag inte på min bokade F-plats. En snubbe hade snott den. Flygvärdinnan visade mig till hans A-plats istället. Nu visste ju inte hon att jag föredrar F, men jag lät det bero. Sa därmed inget. Huvudsaken är att jag sitter vid ett fönster. Bra så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt