h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Sitter och väntar på att min sista tvättma...

Publicerad 2010-04-25 14:23:28 i Allt-i-ett,

dsc02153 (MMS)

Sitter och väntar på att min sista tvättmaskin ska bli klar. En minut har det varit länge nu. Visst är det ju känt att allt tar mycket längre tid när man stirrande väntar på något, liksom jag gör nu. Trodde dock att det bara var en psykisk grej, men jag har fått det bekräftat här och nu att så inte är fallet. Det tar PÅ RIKTIGT längre tid när man stirrande väntar på något. Grannens tvättmaskin hade 32 minuter kvar när min maskin tickade ner på en minut. Nu, när den här ena LÅNGA minuten inte ens är klar på min maskin, så har grannens kommit ner till 28. Är inte det underligt? Jag tror att tvättmaskinen driver med mig. Alternativt börjar bli gammal och senil. Men DÄR blev min maskin klar. En minut kan tydligen vara fem ibland. Men bara när man har tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt