h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Packdags

Publicerad 2010-04-26 00:51:36 i Allt-i-ett,


Ska till Köpenhamn imorn och har packat. Det enda som jag inte har lagt ner ännu är necessären. Behöver ju de där grejerna en gång till. När jag ser väskan och dess innehåll slår det mig att något måste vara fel. Jag har

A - tagit med mig alldeles för lite klädalternativ
B - glömt något väsentligt
C - valt för stor väska 

Går igenom allt igen, men det verkar inte vara alternativ A eller B. Möjligen C, men då kan vi ju se det såhär istället. Jag 

A - slipper att sitta på väskan för att få igen den.
B - får för första gången använda de där stropparna som håller packningen på plats.
C - har möjlighet att shoppa järnet i Köpenhamn.

Jag väljer således INTE att byta till handbagageväskan jag faktiskt har. Låt oss säga att det är för att den faktiskt ligger i vindsförrådet. Och att bege mig en trappa upp just nu vore ju ett projekt i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt