h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Jag gjorde en dundertabbe innan; benämnde ...

Publicerad 2010-04-12 16:09:40 i Allt-i-ett,

dsc02106 (MMS)

Jag gjorde en dundertabbe innan; benämnde min bil som Stonen. Det var ju min gamla flamma till bil som kapitulerade. Inte bra. Får be min kära bil om ursäkt. Movie heter han ju, aka Boxen. Hursomhelst gick allt strålande, tills det var dags för avgasmätningen. Boxen går på för höga varv, så det gick inte att mäta överhuvudtaget. Gör om, gör rätt och kom tillbaka sa besiktningsmannen. Men ändå, allt annat såg bra ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt