h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Inte alla hästar i hagen ikväll

Publicerad 2010-04-14 22:13:43 i Scenario,

Nyligen klev jag ur duschen och insåg, precis när jag plockat ner handuken från kroken, att jag glömt att tvätta håret. Det som faktiskt var anledningen till att jag duschade ikväll överhuvudtaget. Fick alltså varsågod att kliva in bakom draperiet och dra på strålarna igen. Göra om. Göra rätt. Helt enkelt. 

Vet inte vad det är med mig. Lite disträ skulle man kunna säga.

Helg snart? Behöver nog det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt