h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Dagens bitchande

Publicerad 2010-04-12 17:38:36 i Allt-i-ett,

Gillar inte bloggens nya MMS-funktion. Dels för att det inte går inte att sätta en ordentlig rubrik. Det blir liksom bara de första 25 tecknen man skriver, sen upprepas dessa i själva meddelandet också. Jättekorkat. Sen gillar jag inte alls att det blir en minibild som vänsterjusteras. Gör ju för tusan ont i ögonen att titta på. Nog för att det innan blev så stora bilder att de inte riktigt fick plats, men det var bättre än den här lösningen de har nu iallafall. Visst?

Har försökt att testa om det hjälper att göra vissa inställningar på mobilen. Högre upplösning, bättre kvalité etc, men det är lönlöst.

Antagligen är detta något jag och ni måste leva med.  Kanske kommer jag att vänja mig. Kanske inte. Konservativ som jag är, så tvivlar jag.

Sen ogillar jag också att movieboxen inte gick igenom besiktningen idag.

Men visst. Det är sol och vårvarmt ute. Vi ska alla vara glada. Jippi. Tjoho. Och allt det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt