h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Shake it baby!

Publicerad 2009-09-14 20:11:48 i Allt-i-ett,

Var och tränade efter jobbet idag. Måndagar är inte bara första dagen i veckan, utan väldigt ofta även första dagen i mitt nya liv. Så också idag. Nu är jag väl på trehundrafemtioelfte versionen av mitt liv skulle jag tro.


Idag innehöll denna första dag i resten av mitt liv en proteinshake. Ja, det är sant. Min första ever faktiskt. Nu kanske ni tror att jag har blivit påverkad av reklamen "bananas are for monkeys", men ser ni det har jag inte. Nej, jag vann faktiskt shaken. Sats Söderstation fyller tydligen ett år i veckan, så då lottar de ut shakes till de som går på pass. Jag blev en vinnare.

Hursomhelst, jag valde en vanilj. Och vet ni vad? Den var riktigt god den där. Trodde att de skulle smaka bahamas, men icke. Om bantningsshakes, typ Nutrilette, är lika goda som dessa skulle jag lätt kunna dricka sådana i några veckor. Är dom lika goda? Någon som vet? Men man blir kanske inte så mätt.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-09-15 12:22:39

Mitt nya liv skulle också börja igår med träning o nutrilett... Jag ligger i baconsjukan o äter bullar...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt