h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Too big to be delivered

Publicerad 2009-09-17 13:41:19 i Allt-i-ett,

6a69ebd406d34c9114216105f9485e5b.png

Imorse när jag gick till jobbet såg jag en avi på anslagstavlan nere i entrén hemma. Den var antagligen till mig. Tror inte att det finns fler H. Nilsson. Varför den inte hamnat i mitt postfack kan man ju fundera på. Hursomhelst blev jag sjukt nyfiken. Hjärnan har gått på högvarv, men kommer inte på någon vettig förklaring. Jag har inte beställt något. Jag väntar inte på något. Men det verkar ju som om jag ska få något. Spännande. För inget reklambrev brukar väl vara för stort för ett postfack?

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-09-17 14:11:01

Åh åh åh vad spännande!! Uppdatera snart om vad d va! :)

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-09-17 19:05:38

Ja, vad spännande! :) Berätta! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt