h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Ny design

Publicerad 2009-10-01 00:25:50 i Allt-i-ett,

Bu eller bä? Flip eller flop? Bra eller anus?

Jag är långt ifrån bra på grafisk formgivning, men va tusan. Mer personlig blev det väl iallafall. Så nu måste jag ha en ny byline också. Varför? Den förra var väl ganska värdelös egentligen. Bara nonsens. Dessutom för lång. Hamnade långt upp i ögonen på mig nu.

Har tänkt på ett par stycken, men ingen känns wow. Jag vill att det ska kännas WOW. Förslag?

Själv ska jag sova på saken.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-10-01 09:09:03

Jag säger fiiiint! Byline får du klura ut själv ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt