h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Long time, no see

Publicerad 2009-09-10 16:35:02 i Allt-i-ett,

0-7ffaf19bd9bdd9af396d235d17912d2a.png

Har en kofta på jobbet som jag brukar dra på mig när det är kallt. Det är ofta kallt. Precis för cirka 7 minuter sedan upptäckte jag ett av mina hårstrån på armen. Inget jättekonstigt i sig. Men ser ni det? Det är RÖTT! 16 maj hade jag det senast. Rött hår alltså. Är nog dags att ta med den där koftan hem och tvätta.


Edit: Såg nu att på bild så SER åtminstone hårstråt brunt ut. Kanske inte behöver tvätta ändå då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt