h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Hört på radion

Publicerad 2009-09-02 00:14:33 i Musik/Video,



Ja, om det hade varit Lugna favoriter kanske. Men nu har jag inte lyssnat på den kanalen, så ja, jag erkänner. Låten spelades av någon konstig (?!) anledning upp på min iPod. Hur den hamnat där har jag ingen aaaning om... .

Tog mig hursomhelst tillbaka till 2001 och sista året på gymnasiet i Karlstad. Närmare bestämt Arenas dansgolv. Fem i två en fredagsnatt. Tryckare såklart. Doft av Hugo Boss.

Queen of My Heart med Westlife.

Jisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt