h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Fika?

Publicerad 2009-09-18 14:02:36 i Allt-i-ett,

4d6283e75caee02773deb9c76c9271e0.png

Igår kväll blev jag så sugen på att baka. Eller också hade jag bara enormt sötsug. Låt oss säga att det var det första. Bakade gjorde jag iallafall. Kladdchokladmuffins med vita chokladbitar i. Sjukt goda om jag får säga det själv. Och för att förhindra att jag skulle moffa i mig alla själv, tog jag med dem till jobbet idag. Nej, jag hann bara få i mig ett par stycken igår. Bakade först nio på kvällen ju. Men nu har jag lämnat dem i köket och skickat ut mejl till alla att det är fritt fram. Ångrar mig redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt