h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Diet vs Kaloribomb

Publicerad 2009-09-22 09:50:18 i Allt-i-ett,

Det var så hektiskt att modella igår att jag missade blogga om det. Eller ja, fick ju sitta och vänta en halv evighet. Bli sminkad. Sitta och vänta en halv evighet. Bli fotad. Sitta och vänta en halv evighet. Och SEN fick man se resultaten. Och jo, ni kanske får se några av dem. Om ni ber. Snällt.

Men en karriär inom modellbranschen kommer jag knappast få. Den där naturdiet-grejen jag fick när jag gick från jobbet höll mig knappast mätt. Smal blev jag inte heller. Så de där fasonerna passar inte mig. Tacka vet jag att jag hann till födelsedagsfirandet innan det blev natt. Där fick jag åtminstone i mig de kalorier min kropp skrek efter; och högst troligt mer därtill. Det var morotskaka, chokladkaka och chocolate chip cookies. Jag tog av ALLT!

Spinkiga modeller och naturdiet - släng er i väggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt