h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

To do!

Publicerad 2009-10-12 18:32:19 i Allt-i-ett,

4d24f82160004ebc45f21b2bdc41da44.png

Många och långa dagar på jobb i det sista. Nu ska jag gå hem, men har som vanligt skrivit en stor post-it med morgondagens have-to-do. På något sätt känns den sista punkten, som borde vara enklast, jobbigast. Jag lämnade in en kavaj på kemtvätt förra fredagen. Jag ville ha med den till Finland och bad om att få den klar till följande måndag när jag skulle åka. Han hade asmkt att göra, så jag mer eller mindre flörtade till mig att få den klar tills dess. Men så blev det så tight med tid innan vi skulle dra, så jag hann inte hämta den. Och nu har det gått över en vecka. Det dåliga samvetet är maxat. Antar att jag får ta med mig lite dricks.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-10-13 10:09:54

Tunga uppgifter - boka flyg, tåg, hotell, hämta kläder... ;)

Postat av: H-lena

Publicerad 2009-10-13 20:00:07

Haha. I know...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt