h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

SMS-nostalgi

Publicerad 2009-10-28 16:54:42 i Gamla minnen,

Jag fick meddelandet i min telefon förra veckan att sms-minnet nästan var fullt. För att snabbrädda hela situationen raderade jag alla skickade sms. Vill inte ta bort alla i inboxen. Töntigt nog finns det ju några sms som man vill spara. Några man blev extra glad över. Några som påminner om en specifik resa eller händelse. Några som för andra kan vara totalt meningslösa, men som man själv gärna vill ha kvar. Därför tog jag mig tiden att sitta och gå igenom alla sms på telefonen. Raderade alla intetsägande och obetydliga meddelanden, vilka tog upp plats för de mer viktiga och framförallt minnesvärda smsen. 

Tänkte att jag skulle publicera några sms som jag valt att spara och kanske lite historia kring dem. Förmedla min nostalgi lite. Ja?

Kommentarer

Postat av: Lise-Lotte

Publicerad 2009-10-28 21:01:54

Ja, det vore kul!!



Snart ses vi, längtar så jag dör. Puss och kram.

Postat av: M

Publicerad 2009-10-29 10:11:00

JA!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt