h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

SMS-nostalgi 2

Publicerad 2009-10-29 18:12:20 i Gamla minnen,

Från: B-A
Datum: 17 december 2008
Tid: 21:46

Sitter i en bar med Jennie och kollar i en bok om Söder. Om Skanstull står det: "Känns lite som Malmö, förbunden med en lång bro till en annan del av världen." Haha! Du ska bo i en annan del av världen! Hello Africa, tell me how you 'doin.

_________

Mitt svar: "Ja, men det passar mig; Gillar ju att se världen jag".
_________


Från: B-A
Datum: 17 december 2008
Tid: 21:53

Jag ser fram emot att missionera på din kontinent!


Bakgrundshistoria: Jag hade precis köpt min lägenhet i Årsta och blev varmt välkommen av min kära men tydligen något snobbiga fd-killen-från-gatan-hemma-i-Töcksfors-men-numera-Söderkisen.

Kommentarer

Postat av: B-A

Publicerad 2009-10-30 13:03:28

Hehe. Även detta har jag en svag förnimmelse av!



Jag måste erkänna att jag dock missionerat på tok för lite. Men det börjar väl bli dags att söka sig något söderut nu när minusgraderna kommit krypande.

Glöggfest i Afrika?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt