h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

SMS-nostalgi 3

Publicerad 2009-10-30 13:42:50 i Gamla minnen,

Från: Kristofer H
Datum: 27 juli 2008
Tid: 02:47

Förlåt om jag verkade läskig med mitt tryckarförslag - inte meningen :) Hoppas fröken hade en bra kväll! Kram kram


Bakgrundshistoria: Sprang på en gammal bekant, Kristofer, på krogen i Karlstad som också är känd som "kallt dillmos" bland några av mina vänner. Men det är en helt annan historia. Precis innan stängningsdags spelades någon form av obligatorisk tryckare som görs på liknande hak och Kristofer frågade om jag ville dansa. Jag avböjde, eftersom jag och mina vänner precis skulle gå. Fick hans sms kanske en kvart efter att jag lämnat lokalen. Han blev nog lite rädd att jag trodde att han gjorde ett fem-i-två-ragg på mig. Haha. Men å andra sidan, vad var det egentligen?!

Kommentarer

Postat av: beccaQ

Publicerad 2009-10-30 14:59:33

Kallt dillmos-killen jag... hahahaha... ja vad var det? Det borde ju vart ett ragg lr?

Postat av: beccaQ

Publicerad 2009-10-30 15:00:18

Kallt dillmos-killen JAG? ja ska det stå såklart...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt