h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

SMS-nostalgi 1

Publicerad 2009-10-29 10:01:36 i Gamla minnen,

Från: Daniel aka Stålis
Datum: 23 maj 2009
Tid: 22:30

Jag har INGEN aning om varför, eller vem du är??? Har du?


Bakgrundshistoria: Vi spelade "våghals" på min inflyttningsfest och jag fick uppdrag att skicka smset "Varför blev det aldrig något mellan oss egentligen?" till en kontakt i min mobil som någon annan valde ut. Jag vill inte nämna namn på personen som gjorde det, men de två första bokstäverna i alfabetet i omvänd ordning kan ge en 'liten' hint. Regeln var också att jag inte fick svara på ev SMS från offret, alltså Stålis, samma kväll.

Jag hade (som tur var?) nytt mobilnummer, vilket jag inte skickat till alla i min telefonbok och ett nummer som heller inte fanns att hitta på nummerupplysningen, så Stålis kunde inte veta vem det var ifrån. Eftersom jag dagen efter också glömde att skicka ett förklarande SMS och heller inte har träffat/pratat med honom sedan dess, vet han antagligen inte än idag vem som skickade meddelandet.

Men av någon underlig anledning har jag en känsla av att han om inte alltför länge blir upplyst om saken.

Kommentarer

Postat av: B-A

Publicerad 2009-10-30 13:01:05

Haha! Detta minns jag!

Postat av: Stålis

Publicerad 2009-10-31 11:51:01

Nu vet jag.....var på kärlekssemester i Blekinge med då rätt så nya flickvännen. Blev mer än ställd, men har som tur är inte lekat sömnlös.



Å nej....jag vet nog inte varför det blev något mellan oss, kan inte riktigt minnas att vi ens var i närheten ju.



Tackar Jenny H för tipset :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt