h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Passerar Tuomiokirkko

Publicerad 2009-10-07 17:38:50 i Resa,

4cfe210134ccb5c2f76a590725f6fe1e.png

Är åter på väg för ett restaurangbesök. Tro nu inte att det är allt jag gör här. Nej, vi är ju ändå på affärsresa, med massa kundmöten å så. Kikade dock lite i butiker idag också. Det hann vi med, så vi har det inte så illa trots allt. Men något som ÄR illa är att jag missar kvällens Grey'savsnitt. Vad göra? Jag vet visserligen att det går repris på söndag, men då har jag besök av ett par kusiner och tror faktiskt inte att de är intresserade av att se det. Dessutom ska vi på konsert. Har lite ångest nu faktiskt. Någon som kan spela in?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt