h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Nu: Helg

Publicerad 2009-10-09 18:02:52 i Allt-i-ett,

3282af4762e38f255ba8ecd175cc9a91.png

Sitter fortfarande på kontoret. Jag som hade tänkt att gå tidigt idag. Men som ni kan se har jag firat iallafall. Mår illa efter all Dumle. Tanken slog mig just. Dumle - vilket konstigt namn ändå. Är det inte? Men det stämmer kanske in, för just nu sitter jag och känner mig lite Dum efter att ha tryckt i mig halva taxfree-asken själv. Jag väljer ändå att Le. DumLe - det är fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt