h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Knappast fredagsmys

Publicerad 2009-10-16 21:19:27 i Allt-i-ett,

57aec6fd3a63e1b9f28abbc221968dbd.png

Sitter fortfarande på tåget. Förseningar var det ja. Hua. Men strax framme. Tur det. På flera plan. Bredvid mig sitter en man, typ 35-40 år, och kollar youtube. Han har förvisso hörlurar, men eftersom han har hög volym hör jag musiken han lyssnar på. Stör mig inte jättemycket, men jag börjar bli liiite less på Kate Perrys låt 'hot and cold' som han lyssnar på för 11:e gången - i RAD! Skojar inte. Jag har räknat. Lite otippad musiksmak för en snubbe som av tidigare telefonsamtal att döma håller på med någon form av forskning. Men han är nog lite gay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt