h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Jag ska bli mor!

Publicerad 2009-10-11 12:37:47 i Allt-i-ett,

Yes, det är sant. Till en liten kille faktiskt. 29 november är datumet. Då blir det officiellt. Helena blir gudmor till lilla fina Noel. Ja, för inte trodde ni väl att jag hade en liten knodd i magen? Nehej. Det där får vänta. På bilden är jag bara fet. Ni minns vad vi sa i föregående inlägg om att en kamera lägger till 5 kg. Minst.

Hursomhelst, är grymt hedrad över att få bli gudmor. Mari och Mattias, jag ska inte göra er besvikna. Eller snarare; Noel, jag ska inte göra dig besviken. Jag har redan planerat massa. Hur är det med vårdnaden, borde vara varannan helg man får ha honom åtminstone. Eller?

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-10-11 22:32:12

Åh vad roligt!!! Grattis gumman!

Postat av: Mari

Publicerad 2009-10-12 10:00:51

Åh kära du, det var det första han sa när han kom ut.. ;) Det är vi som är hedrade, vet att du kommer bli en så bra extramorsa!



Idag ligger han och är universally cute.



Puss på sej!

å du har du lyssnat på "du, min vän i livet" BRA!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt