h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Fasanfull måndag väntar

Publicerad 2009-10-18 22:13:27 i Allt-i-ett,

0-3130a4dca42d9847b6731c88e1e94da5.png

Även fast det är söndag har jag inte haft någon ångest inför den nalkande arbetsveckan. Nej, iallafall inte INNAN jag läste Aftonbladets horoskop för imorn. Tack så himla mycket Tor Tolander och Hanna Vennberg. Morgondagen känns fruktansvärt givande nu. Verkligen. Tack.

P.S. OBS! Det är på eget ansvar som ni kontaktar mig imorn alltså. Det är ju skrivet i stjärnorna att jag kommer att vara på extremt dåligt humör imorn. Med andra ord: Not my fault. Gött. D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt