h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

En för alla - alla för en!

Publicerad 2009-10-21 22:11:13 i Allt-i-ett,


Igår var jag och såg "De tre musketörerna" på Stadsteatern. Om jag får använda mig av ett fult ord, så skulle jag säga: Riktigt jäkla bra! Annars: Riktigt riktigt bra! Det var rock blandat med glamour och en stor portion humor till det. Rekommenderar den starkt. Och nej, jag är inte sponsrad. Kommer aldrig bli heller.

Blev lite småkär i Aramis (t.v. i bild). Han var porrig. Vet inte om det var sminket, håret eller läderbrallorna. Troligen var det hela kittet.

Förresten, jag gjorde en kändisspaning också. Och då var det INTE några av dem på scenen. Sånna ger ju inga poäng. Nej, det var i publiken - Magnus Uggla. Likt alla gånger jag ser en kändis låtsas jag vara totalt oberörd. Åtminstone TROR jag att jag ser oberörd ut. Men inom mig hoppar den där lantisen till och säger WOOOOW. Jag skäms lika mycket varje gång.

Kommentarer

Postat av: beccaQ

Publicerad 2009-10-23 22:45:00

hahahahaaaaaaaaaaa... det är väl inge å skämmas för ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt