h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Typiskt

Publicerad 2009-10-02 13:42:31 i Allt-i-ett,

Mina föräldrar kommer som sagt i helgen. Om ett par timmar för att vara mer exakt. Har inte direkt planerat vad vi ska göra, även om jag har haft några tankar och förslag. Alla dessa förslag verkar dock gå i kras nu. Varför? Det ska regna i helgen. Regna. Vad gör man då? 

En Djurgårdspromenad är ju aldrig fel - men i regn?
Att strosa runt på stan kan ju vara trevligt - men i regn?
Att turista i Gamla stan och kolla på slottet är ju mys - men i regn?

Även om inte jag är så mycket för att gå på museum, så kanske man kan ta sig till Naturhistoriska ändå. Cosmonova? Eller kanske bara en vanlig bio? Eller akvariet på Skansen?

Nåt blir det. Men allra mest ska jag be till vädergudarna om att det åtminstone kan vara uppehåll imorgon på dagen. Vi kan väl kompromissa. Fint imorn och regn på söndag. Okej? Goodie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt