h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Askungen i Årsta

Publicerad 2009-10-24 12:20:20 i Allt-i-ett,


Jag har varit uppe sedan nio. Tvättat kläder. Röjt undan. Dammat. Nu ska jag dra igång dammsugaren. Har gjort en riktigt fjortislista på Spotify. Lyssnar på Ke$ha och Mini Viva. Då går det undan. Dessutom bygger jag upp partyhumöret. När jag är klar och det luktar hallon och skiner här hemma, då ska jag svira om.

Svettigt förvandlas till nyduschat.
Myskläderna byts ut mot partyoutfit.
Sminket åker på. 
Kanske blir det tom klackar?

Sen tas ölen ur kylen och jag beger mig till Åsögatan.
Det ska tydligen vara fest där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt