h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Tjockskalle

Publicerad 2009-05-14 23:23:04 i Allt-i-ett,


Året var 1985. Jag var inne på mitt andra år i livet. Och som jag levde. Njöt av livets lyckliga dagar och fullkomligt frossade. Ja, jag åt allt. Det ser ni va? Tror att jästen jag snaskade i mig under ett besök i matbutiken kan ha haft inverkan på mitt huvud. 

Jag ställer mig två frågor gällande bilden:
1 - Hur tänkte mamma när hon satte på mig mössan?
2 - Hur stort huvud kan en unge egentligen ha? Och kinder?

Kommentarer

Postat av: Lise-Lotte

Publicerad 2009-05-15 08:24:13

Jag tycker du var lika söt då som nu! Hoppas på att få en sån rund och go unge :)

Postat av: Malin

Publicerad 2009-05-15 12:51:15

Sjukt sötis!

Postat av: Anders

Publicerad 2009-05-17 19:56:22

Haha fattar inte att du tyckte att jäst var gott eller var det bara behovet att få i dig mat, smaken var nog inte viktig alls :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt