h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Påsken är över, våren är här

Publicerad 2009-05-09 12:36:54 i Allt-i-ett,


Jag tror bestämt att mina påskliljor har gjort sitt. De vill väl säga att påsken faktiskt är över nu, eller kanske att jag varit riktigt dålig på att vattna dem. Det sistnämnda är nog mer troligt. Ja, så är det nog.


Men eftersom det är vår passar det ju bättre med lite vitsippor här hemma. Plockade dem igår och jag har redan varit tvungen att fylla på vatten tre (!!!) gånger för att rötterna ska nå sin livsviktiga vätska. Min magkänsla säger att de inte kommer att bli långlivade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt