h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Man ser ju inga som helst spår h

Publicerad 2009-05-19 18:52:04 i Resa,

-e197bb5b9e905bca40bfa8f2b803f10.png

Man ser ju inga som helst spår här i Oslo efter något galet firande av varken 17. mai eller pojken Rybaks storvinst. Men kanske är de extra noga med att städa upp just framför kungens slott ändå. Lite dött var det iaf, men det kan väl kanske bero just på helgens firande. Vad vet jag. Nåja, mitt dagsbesök här i Oslo har gett mig såväl ökad kunskap som trevligt sällskap. Till och med en joggingtur med några kollegor fick jag till. Inte illa. Nu ska jag bege mig mot Gardemoen och få i mig lite mat. Och såsmåningom hemfärd såklart. Åker ju inte till flygplatsen bara för att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt