h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Ligger i 105-sängen i mitt gamla

Publicerad 2009-05-29 01:37:53 i Allt-i-ett,

0-6a0714bea4ff874c837be7ba398cecf7.png

Ligger i 105-sängen i mitt gamla flickrum och tittar upp på väggen. Inte mycket har hänt där de senaste 15 åren. Troligen ingenting. Inte mindre än tre tavlor på Nalle Puh hänger där. Ja, jag var en av alla som gillade den där korkade björnen ganska länge. Minns att jag fick ett påslakanset med honom när jag hade börjat gymnasiet och flyttat hemifrån. Först DÅ tyckte jag att det var lite nördigt, men jag har kvar det än idag. Använder det dock sällan. Är det inte lite töntigt med Dumbo också? Tror inte ens att jag sett filmen. Han kunde flyga med de där öronen va? Och sen ett egetinramat Lasse Åberg-vykort (?!). Känns väl lite '97 va? Kortet på min hund Rocky är väl det enda värt spara på väggen.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-05-29 09:18:04

haha, det är ju underbart att ha kvar flickrummet i orginalskick!! När jag flyttade hemifrån blev mitt rum på mindre än 2h husets nya arbetsrum...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt