h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Låt mig presentera:

Publicerad 2009-05-13 23:38:05 i Allt-i-ett,


Min nya symaskin. Visst är den lite söt ändå. Jag har precis plöjt genom instruktionsboken. Nu vet jag precis var stygnplåten, sömvalvsratten och spoltappen sitter. Dessutom har jag pluggat in huruvida tråden ska träs motsols eller medsols, samt vilken söm, trådspänning och stygnlängd som är lämpad för olika tillfällen.

Har varit lite som en repetition av grundskolans alla sylektioner. Gick på en kvart.

Blir dock ingen premiärsömnad ikväll. Nej, det får vänta tills imorn, eller helgen.

Känner hursomhelst på mig att det kommer att bli bra.

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2009-05-14 10:11:43

Grattis till tillskottet :) Blev än mer sugen nu. Och tack för allt hejande, kan behövas efter sista rundan...undrade vad fan jag egentligen höll på med :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt