h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Jag kikar upp från min bok och s

Publicerad 2009-05-30 15:12:04 i Allt-i-ett,

0-2b36e1d4863381c4a8a59dc60a76a081.png

Jag kikar upp från min bok och ser ett flygplan. Tänker alltid samma tankar när jag ser ett plan. Hur sjukt det är att det färdas massa människor där uppe. Att det ens är möjligt. Utan att ens veta vart de är på väg önskar jag att jag var en av passagerarna. Sen inspekterar jag färdriktningen och konstaterar att de färdas norrut. Då inser jag att jag nog har det bättre här nere på marken ändå. Vad skulle jag uppe i Norrland och göra? Nej, just det. Jag återgår till min bok här i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt