h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Jag har alltid förundrats över d

Publicerad 2009-05-04 17:13:39 i Allt-i-ett,

5575c835b5b1018ff7fdbb1e23caa8ac.png

Jag har alltid förundrats över denna skobutik när jag gått/åkt förbi den i Göteborg. Samma fråga gnager mig alltid. Som oftast resten av dagen, om inte längre: Vilka normala svenskar använder INTE skor varje dag? Skulle vilja ha ett snack med personen i fråga som kommit på denna slogan. Att tanken är att man ska locka och tilltala ALLA håller inte. Det förstår ni va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt