h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Kvällsaktiviteter

Publicerad 2009-03-15 22:01:23 i Allt-i-ett,

Samtidigt som jag packar min väska för Köpenhamn/Malmö/Bergkvara-veckan som jag har framför mig kollar jag på Sliding Doors. Är nog lite av en favoritfilm. Gillar det där med ödet. Är det meningen att något ska hända så gör det det; även om vägen dit är annorlunda. Det ger mig hopp. Känns skönt. Dessutom blir man ju lite kär i James. Kanske har ödet en humoristisk skotte i bakfickan åt mig. Man kan ju alltid hoppas.

- Nobody expects the Spanish Inquisition

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt