h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Blått är inte alltid flott

Publicerad 2009-03-12 20:13:01 i Allt-i-ett,



Man skulle kunna tro att det var min vänstra "pektå" som jag skadade under mitt soffprojekt, men icke. Ser ni att högra lilltån också är blå? Det var den jag slog i. Det var den jag skadade.

Andra tån blir blå lite titt som tätt. Ibland trillar den av. Det är den där knölens fel. Den tvingar upp tån ovanför stortån så att den kommer i kläm. Han gillar inte riktigt det alla gånger. Vet inte varför. Kan faktiskt göra lite ont ibland.

Intresseflaggan vajar i topp ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt