h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

København

Publicerad 2009-03-16 20:11:22 i Resa,



Ja, då är jag i Köpenhamn. Redan på flygplatsen blev jag less på det danska språket. Hotellet är schysst. Badkar, platt-tv och bäddad säng är inte något jag har till vardags, så det känns lyx. I väntan på middagen med de andra om en halvtimma har jag gått lös på minibaren. Ja, på chokladen alltså.

Förresten, jag blev förföljd av Rikard Wolff hit till Köpenhamn. Lite läskigt. Han stod hack i häl på mig redan vid tax freen på Arlanda. Jag köpte Clinique-produkter; han också. Sen satt jag och lyssnade på min ipod vid gaten; Rikard satt och gjorde detsamma bakom min rygg. Ja, han lyssnade på sin ipod såklart. Väl på planet trodde jag att jag hade skakat av mig honom, men vem är det som sitter på raden framför mig? Jo, Änglagård-Rikard-Wolff. [Scar]y.

Kommentarer

Postat av: Ness

Publicerad 2009-03-17 15:51:04

(scar)y!!



Mohahahaha!!

Postat av: H-lena

Publicerad 2009-03-17 23:41:48

Är apan hans farbror?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt