h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Oplanerat

Publicerad 2009-03-15 12:48:49 i Allt-i-ett,

Jag var på spinning igår. Tycker egentligen att det är dötråkigt, men allt annat var uppbokat. Redan efter första uppvärmningslåten började jag ångra mig. Svetten droppade och ärligt talat oroade jag mig inför de kommande 55 minuterna. På något sjukt sätt lyckades jag överleva passet, men idag får jag lida desto mer. 

Träningsvärk tänker ni? Åh nej. Det är rumpan. Mina sittknölar är otänkbart ömma. Måste ligga på sidan i soffan nu när jag kollar reprisen av Let's Dance.

Spinning har inte direkt klättrat på min skoj-att-träna-lista.

Kommentarer

Postat av: t

Publicerad 2009-03-15 22:04:16

Oj, kan bli skjipt i morgen da.. verst etter 48 t sider de.. :-/

Du får kjøpe en badering å sitte på :-) hihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt