h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Good (?!) old times

Publicerad 2009-03-31 20:01:48 i Musik/Video,


Det här är Dimitri. Han tycker om att visa upp sig. Lägger inte värst mycket pengar på kläder, eftersom han går i sina speedos 360 av årets 365 dagar. Ibland kan han dock ha en minimal handduk runt höften. Sitter sådär läskigt löst att man är livrädd att den ska trilla av. Har du varit på Bondi Beach i Sydney någongång har du troligen sett honom. Det är där han håller till. Styrketränar han inte, så lunkar han längs strandkanten. Det är sant.

Och hur vet jag detta? Jo, för att han var min "landlord" aka hyresvärd när jag var i Australien för sex sju år sedan.

Btw, jag betalade alltid hyran i tid.

Kommentarer

Postat av: Ness

Publicerad 2009-04-01 10:51:15

Are you kidding??! Hur i helskotta hittade du detta????? Hahaha!

Erkänn att du har tänkt på honom under alla dessa år och till slut kom på idén att youtuba honom....? =)

Postat av: Malin

Publicerad 2009-04-01 16:17:07

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA



Tror det sammanfattar...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt