h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Blivande golfproffs?

Publicerad 2009-06-16 00:17:41 i Musik/Video,

Ni har väl inte missat den där svenska tjejen, Anna Nordqvist, som gick och vann en stor golftävling. Det fick mig att minnas den där gången jag själv provade på golf. Ja, jag har slagit några bollar på en ransch faktiskt så många som två gånger. Från min andra gång har jag bildbevis:



Vad tror ni, ska jag gå samma väg som Anna? Tjäna några miljoner och sen bara leva livet. Det låter onekligen frestande. Jag behöver inte träna så mycket va? Tycker nämligen att det var ganska trist. Men för några miljoner skulle jag ju kunna gå några rundor. Ja, men det skulle jag. Var kan man anmäla sig till LPGA egentligen? Någon som vet?


P.S. Nu har jag även kollat upp hur man kan få upp videos. Mina bravader på youtube - yes! Min blogg utvecklas. D.S.

Kommentarer

Postat av: T

Publicerad 2009-06-18 15:00:12

Flink du er :-))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt