h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Tjockskalle 4

Publicerad 2009-06-26 15:40:44 i Allt-i-ett,


Ja, här ÄR nog mitt huvud större än min storebrors. Positivt är dock att mina ögon fått lite större plats och kanske, med betoning på kanske, är det bara kolasnören som trycker ut de där kinderna.

Ni får inte på något sätt tro att jag trackar ner på mig själv med den här Tjockskalle-serien. Nej, gud nej. Hur skulle det sett ut om jag var helt utmärglad med ett huvud som en tennisboll? Nej, då hade jag garanterat inte ens publicerat någon bild. Man ska vara lite rund. Och Einstein hade också stort huvud. Bara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt