h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Tjockskalle 3

Publicerad 2009-06-24 23:38:28 i Allt-i-ett,


Mitt huvud ser kanske inte gigantiskt ut här. Men jämför ni men min bror som är tre år äldre, så ser ni ju att det inte skiljer värst mycket ändå. Mina kinder är så stora att jag inte kan öppna munnen ordentligt och ögonen kan nätt och jämt kika fram. Ja, kinderna är så stora att de trycker ihop min näsa så att den ser ut som ett litet geléhallon mitt i ansiktet. 

Borde nog redan då börjat tänka på min kroppshållning. Ser också en tendens till spretande fingrar, men det är ett helt annat kapitel som vi kan ta en annan gång...

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-06-25 11:15:04

Men Helena. Nu är du väl ändå lite elak mot dig själv? Tycker du är supersöt! Nu som då :) Kram vännen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt