h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Tjockskalle 2

Publicerad 2009-06-23 22:58:40 i Allt-i-ett,

Minns ni att jag skrev om mitt tjocka huvud för en stund sedan. Om inte kan ni läsa det HÄR. Hursomhelst, jag rotade runt bland lite fler bilder och hittade en uppsjö med mitt tjocka huvud. Här kommer en av dem:


Min bror tyckte uppenbarligen att mitt stora huvud passade perfekt som huvudkudde. Här verkar dock min mor ha hittat en mössa som nästan är stor nog för mitt huvud. 

Har inte direkt något med min huvudstorlek, men jag kan inte låta bli att fundera på om det där blöta på min jacka är dregel. Det kan nog faktiskt vara så. Isåfall undrar jag hur länge jag egentligen har sovit där bak i farmor och farfars gamla Saab. Det är ju inte lilla fläcken. Fräsch jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt